Toivoisin tulevaan peliin vaihtoehtoisen taistelu systeemin.
Esimerkiksi eturivin vasen taistelija iskee/lyö hiiren vasen nappi ja oikea vastaavasti oikea nappi.
Hiirellä voisi osoittaa/katsoa suoraan vastustajaa nyt joutuu katsomaan oikeaan alareunaan
Vaihtaisi vaikka välilyönti näppäimellä ylä tai alariville ja näkyisi vaikka hiiren värillä tai värikehyksellä oikealla alareunassa kumpi on aktiivinen.
Jos heittoaseet molemmissa ensisijainen vaikka oikeasta ja sitten vasemmasta kädestä.
Iskukyvyn palautumisen kyllä huomaa katsomatta suoraan oikealle alareunaan.
Tavaran otto/heitto oven avaus ja seinäviestin luku toimisivat vaikka keskirullan painalluksella.
Toivottovasti on tuki 3d:lle.
Nvidialla toimii nykyinen peli 3d:nä täysin ok kun asensi 3d lisätiedoston.
Suomenkielisenä kun vielä tulisi mahdollisuus pelata tulevaa.
Tuleva legend of grimrock 2
Re: Tuleva legend of grimrock 2
Quick translation:kimiri wrote:Toivoisin tulevaan peliin vaihtoehtoisen taistelu systeemin.
Esimerkiksi eturivin vasen taistelija iskee/lyö hiiren vasen nappi ja oikea vastaavasti oikea nappi.
Hiirellä voisi osoittaa/katsoa suoraan vastustajaa nyt joutuu katsomaan oikeaan alareunaan
Vaihtaisi vaikka välilyönti näppäimellä ylä tai alariville ja näkyisi vaikka hiiren värillä tai värikehyksellä oikealla alareunassa kumpi on aktiivinen.
Jos heittoaseet molemmissa ensisijainen vaikka oikeasta ja sitten vasemmasta kädestä.
Iskukyvyn palautumisen kyllä huomaa katsomatta suoraan oikealle alareunaan.
Tavaran otto/heitto oven avaus ja seinäviestin luku toimisivat vaikka keskirullan painalluksella.
Toivottovasti on tuki 3d:lle.
Nvidialla toimii nykyinen peli 3d:nä täysin ok kun asensi 3d lisätiedoston.
Suomenkielisenä kun vielä tulisi mahdollisuus pelata tulevaa.
I'd like the forthcoming game to have an alternate battle system.
For example, the left fighter in the front row would attack with left mouse button and the right fighter with the right.
This way you could look at the enemy while fighting instead of looking at the bottom right corner.
Swapping between rows could be done via space and the cursor color or border could show which one is active.
Thrown weapons should first be thrown from right and then from the left hand.
It's possible to figure out when you can hit even without looking at the bottom right corner.
Pick ups, opening doors and reading walls could be done via middle mouse button.
I hope there's support for [stereoscopic] 3d.
[stereoscopic] 3d works with nvidia when some 3d add-on was installed.
It would be nice to be able to play the coming game in Finnish.
Reminder: moderators (green names) don't work for almost human. | http://iki.fi/sol/ - My schtuphh..
Re: Tuleva legend of grimrock 2
Gotta say I agree, wish I could admire the animations and models instead of those 2D squares.